Om det skulle varit..

Halojsan!
Det skulle varit lördag idag och man skulle vara ledig,inte haft något att göra eller något att sköta . Då hade jag tagit Linus med ut på en picknick, bara vi två å bara varit ute hela dagen å haft det gott,åh vad skönt. Det är ju så underbart väder idag..

..Hallå, sitt inte här å dagdröm!..

Det är torsdag å dags för att jobba.. Ett slappe pass, 14-18 :) Imorgon å på lörd blir det dock lite längre..
Chefen från ICA ringde igår å jag har fått en tjänst på 25 timmar i veckan, that´s great :D Ahh,slippa med den här ovissheten å kunna planera sina vardag efter ett schema, i like..

Lite gymträning är avklarat för dagen.Kom upp i hyfsad tid idag, känner mig lite stressad..Det är så mkt jag vill ha gjort å ble klar med till helgen..Har köpt så mkt nytt men tar tid att få allt på sin plats.. Hade behövt två extra timmar på dygnet just nu..

Jahopp, vi hörs snart igen mina vänner..Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0