just that boring

uhuu, ska snart iväg å jobba, vill iiiinte, inte idag, idag är det lördag å man jobbar inte till 9 då:(  dumma affärer som har öppet så länge..Hade ju räckt till 6 lörd & sönd som de flesta affärer..Det är väl för fan bara att planera lite å handla innan 6 isf.  Där är knappt något folk de sista tre timmarna ändå, spec inte en lörd..Så det så!
Jag får väl tänka på pengarna då. 100 % efter 12, alltså hela dagen..Som att jobba 2 dagar..

Fick ett blommogram med rosor av älsklingen igår, jättefina:)



Och så bjöd han mig på restaurang, Casa Mia, supergod mat... Tack darlingen!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jupps:) näää de är du ju...då blir de svårt å komma till mig den 27:( ...har ju tjej kväll! Men man kan ju stänga in dem...:P fint blogg med :) pusss

2008-09-13 @ 22:14:13
URL: http://vafflans.blogg.se/
Postat av: Elina

så fina blommor! härligt med så många olika färger iställe för bara röda. måste tyvärr meddela att Pontus iaf spelar den 6e december. inge kul alls. det var bokat men inte uppskrivet i hans almanacka.. lite sur jag är då..nej.. massor! aaah..så störigt! åh, vad irriterad ja blev nu igen när jag tänkte på det. men inte mkt o göra åt..ska tjata på honom dock..men tror tyvärr inte det hjälper. puss o kram

2008-09-13 @ 22:44:16
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0