I´m touched!

Så fina å gulliga ord ni skriver till mig tjejer..Blir så glad..Bara några rader sådär fick mig genast på bättre humör:)
Jag hoppas oxå allt löser sig, trots man är väldigt förvirrad för tillfället...
JAA, jag vill jättegärna komma upp å träffa dig Annette plätt, har för tillfället heller inget jobb så har oxå mkt tid... Det ni båda får på posten hoppas jag ni bägger säger JA till, verkligen:)

Har vatt på Ikea en sväng nu precis, hade tänkt köpa trådkorgar eller vad det heter å ha i min garderob,men kunde inte hitta några som passa..Typiskt, jag har en himla röra...När vi flyttar till hus, den dagen ska jag ha en stor stor garderob..Köpte 6 st underlägg däremot..Det jag köper till köket i fortsättningen ska försöka bli lite mer färgglatt..Syrran har bunkar, skålar, glas å allt möjligt i alla dess färger, vilket blir mkt roligare när man lagar mat å bakar..

 Snyggt att lägga varannan
 Köpt på fågel blå..Funderar på att köpa en liten skål att sätta på den gula oxå. Har tyvär inte plats att ha dem framme nu..Men sen kan det vara snyggt att ha dem uppe på en hylla..Den dagen man får ett större kök:)
 Kunde ju inte låta bli:)

Sen över till något annat..Jag å Syrran storhandla på Maxi å bägge hitta ett par snygga stövlar..yes,likadana.. Och om man köpte 3 st fick man det billigaste paret gratis..Så fick leta upp ett par till som vi kunde ha tillsammans!

 snygga, right?
 Och dessa var de som va gratis..Kunde inte hitta några snyggare!

Nu ska vi alldeles strax hem till mamma i Åsljunga..Pappa är i USA..Ska fira Jimmy där, laga lite mat å så..Och träffa söta lilla Mirabell som bara växer:)

Kommentarer
Postat av: Elina

så fina saker. jag har precis också upptäckt hur kul det är med färg i köket. men har inte pengar o inhandla så mkt. får bli lite smått då och då. har bland annat margerete skålarna (vet inte om du vet vilka det är, men det är bunkar som man typ blandar deg i)på min önskelista. de finns i massa olika färger och är väldigt fina.

trist för dig att det inte funka eller så med skolan, men bra att du agera efter hur du kände och inte kämpa dej kvar o tappa lusten att plugga när du va mitt inne i det.

ska sova nu.

puss o kram

2008-09-07 @ 22:06:58
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0