Cleaning out my closet

Hemskt vad mkt tid jag har att skriv här nuförtiden :) Och hemskt vad mkt man hinner göra som man inte hann med när man plugga å jobba, eller orka..

Nu har jag städat ut en massa kläder från garderoben, känns skönt att ha fått lite ordning igen...

 Före
 Efter

Hade såklart velat ha bort spriten å sakerna på översta hyllan..Men det får va där, har absolut ingenstans att ställa det.
Böckerna la jag på en hylla, är inte så glad för det egentligen, speciellt när böckerna är fula..Men får ha dom där sålänge å höra vad Linus tycker:)

 njaa

 Den här påsen med gamla kläder skänker jag bort:)

ooppsi, måste byta om till work out kläder..Skivstång/kondition halv 5, i 75 minuter... Har en aningens träningsvärk i benen sen igår, men va fan..det går..

Kommentarer
Postat av: Elina

hej. ingen fara. har haft fullt upp ida iaf, hade tvättstugan igår o då har man torkrummet till dagen efter så har haft fullt upp med tvätten idag.

fick ngt väldigt trevligt på posten igår ja. kollade almanackan och kryss i taket..Pontus är FRI den helgen.. helt sjukt. så vi ringde Donne som fixar me bokningar o sa att Pontus inte kan den dagen så den inte blev bokad. Låter super kul med maskerad. Vi har våra tankar på olika utklädnader.. så kul att kunna vara vem och vad man vill.

Tack för inbjudan!

Kramar

2008-09-11 @ 19:05:26
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0