Arbetsintervju,typ...

Godmiddag!
Vad varmt det är ute, har vatt lite ärenden på stan.. Min resväska var helt pajad när vi skulle hämta ut den efter cypern..Så har vatt i en väskaffär nu där dom ska bedömma vad den är värd, så jag kan hämta ut en ny väska, som såklart flygbolaget står för.. Trodde faktiskt inte man kunde få ersättning för det, men nu vet man det!
Har oxå bytat skjortan Jimmy fick av mig å syrran igår, var för liten..

Var inne en runda på arbetsförmedlingen imorse..Hitta något café som ligger vid tågstationen här i Ängelholm där dom sökte 1 person..Har ingen aning hur det är å så, för har aldrig vatt där..Men jag pröva ringa iaf, så ska dit kl 13.00 å prata med ägaren..Men jag vet inte, får se hur det ser ut..Men ändå kul att jag hitta något bara sådär:)

Ringde ju oxå ICA, de hade haft en tjänst på 20 timmar i veckan, men som dom redan anställt en annan på, så det var otroligt tyyypiskt..Men vem visste att jag skulle hoppa av skolan? Inte äns jag.. Så hon skrev upp mig som reserv...

Nu ska jag slänga ihop en omelett, med lite räkor i..


Kommentarer
Postat av: Elina

jag är fortfarande inte riktigt frisk, är trött exakt hela tiden. men vet knappt hur det är att vara frisk längre..har ju vart sjuk så länge nu.

vad bra det verkar ordnat sej med resväskan. skönt.

Cafet, undrar om inte jag varit där och köpt ett choklad ngn gång, om det är där så har det alltid varit en utländsk man som varit i kassan o chokladen där är väldigt dyra. hehe.

låter gott med omelett, själv är jag i en "matsvacka" o är inte sugen på nåt överhuvud taget.. hehe. men det brukar gå över fort.

vad hittar du på i veckan?

2008-09-08 @ 13:34:46
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0