Ironic

åå vilken tråkig och händelselös vecka det varit...har bara jobbat å tränat..Har inte hänt nått kul på det..
Jag har ju rätt hopplösa tider på ICA,och det varna ju chefen mig för..Men var ju tvungen att ha ett jobb..Börjar alltid 14.00 förutom varannan onsdag å de lördagar jag jobbar (nu,idag) då börjar ja 9.00...

Så helgen blir lugn, jobbar extra imorgon..Å tänker då ändast på pengarna..

Såg ni IDOL igår? man borde tröttnat för länge sen..Vet inte hur många säsonger det gått? Men jag tycker det är goodi...
Alice är min favorit, grymt bra..Gjorde Ironic igår.....Heja på henne...


Se hela klippet: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.677518

jobb till hmm, tre halv 4..jobbar över, ovanligt..

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0