En trött morgon

Åh,hur kunde jag göra detta mot mig själv?
Sitter halvsovandes i soffan...
Gick upp 07.30 för att gå på ett spinnpass om en halvtimme..haha, halv 8, inte tidigt alls egentligen...Men är kroppen inställd på att sova så är man supertrött...
Alla 17.10 pass på måndagar är alltid fulla numera, redan när man ska boka på söndagsmorronen..Folk, precis som jag har väl dåligt samvete efter en helg fyllde med onyttigheter å vill väl bränna av det så fort som möjligt för man liksom småäcklas av sig själv...jag iaf!

Helgen har varit hur lugn som helst...I stort sätt har det mest blivit jobb å ätande å filmtittande å massa mys:)
Mitt 6 dagars pass är över, nu är jag ledig denna underbara måndag å ska nog bara  efter spinningen gå här hemma å njuta av att vara ledig å kolla på vänner..

Ut i höstrusket å på med varma kläder...

hörs snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0