En perfekt natt..

Somna runt 11 igår å har sovit i ett svep fram till 8 imorse..Så känner mig helt utvilad..
Var å köpte god frukost.Bestående av bullar och räksallad. Satt mig i soffan å slog på ett vänner avsnitt..Är snart inne på säsong 5, kul att hänga med från början då man liksom förstår "hela historian"...

På dagens schema står det:
*städa
*städa
*städa

Damsugas, toan å lite damning...Men det drar vi över fort...

Är sugen på att göra vid mina naglar..Någon som vet ett bra ställe?
På gille har man varken fått ha långa naglar eller nagellack..Så vem pallar göra vid dem för helgen?
Men nu när jag jobbar i affär å ofta visar mina händer när jag då ger å tar emot pengar kan det vara lite skoj..
Så ska låta mina egna naglar växa ut nu å boka tid någonstans om det inte är alltför dyrt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0