A lot of fun

Hej allihopa :)

Vakna nyss efter en låång eftermiddagsnap på soffan..Hur trött får man vara? Sov nog över en timme..Vakna till å från men ögonen bara ramla ihop igen..haha, man kan ju avrunda det hela med att lördan var rätt hård;)

Appro på lördag får mig att tänka på vilken underbar å rolig helg det varit.. Var som sagt ute å slog runder & hela kvällen var lyckad...Här kommer 2-3 bilder:



Söndan vakna man lite halvsleden,men jag mådde helt ok konstigt nog...Gick här hemma å slöa ett bra tag men cykla sedan hem till Emma & Zeth... Hela familjen kom dit å vi hade det jättemysigt..Speciellt me Mirabell..Vi sprang runder å lekte, busade å mös hela dan:)..Sen laga vi allihopa mat å satt å åt runt deras runda bord, hälften fick sitta på golvet men det gjorde inget:)

 SÖTNOS

Idag är jag ledig men vakna redan 8..Upp å till gymmet..
Sen iväg för att fixa naglarna, det blev snyggt, förutom att jag råka stöta i två naglar direkt..Men man får syna dom från långt håll...



Om 3 timmar är det dags för rögle, heja heja.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0