Från älva till ?

Onsdag, snart är kl 12, dags för lunch..Solen har inte äns gått upp idag, men det kommer den heller inte göra..Grått  å regnigt, jag ska jobba om dryga två timmar..Vill inte,har ingen lust..
Linus är hemma, han är sjuk den stackarn..Vill oxå va hemma,men inte vara sjuk..
damn, sluta gnäll...Jag kommer ta mig igenom dagen, det går fort,bara man kommer dit...

Fick min maskerad klänning jag beställt igår, en älva..Men den var inte alls snygg..Färgen var hemsk å man såg tjock ut i den..Så det är bara att skicka tillbaks..
Men nu har jag beställt en ny, får då hoppas den är snygg..Från en älva till...... Det får ni se om en vecka:)

Kämpa på, 10 dagars jobb..Det ska gå..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!

Så du ska va Älva.. va mysigt. Vart har du hittat din outfit ngnstans?

puss o kram

2008-11-26 @ 19:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0