what a day

Sitter ensam i vår lya å mumsar på vattenmelon, saftigt å gott!





Linusen skulle kolla på indiana Jöns, och det vill inte jag nä..

Åh vilken dag det varit, jag är helt slut, i huvudet.. Satt med rapporten i 6 timmar å blev inte mkt klokare för det.. Får väl lämna in det å hoppas på att lite mer är rätt denna gången.. helt hopplöst svårt:(
Handla, kom hem, var tvungen att träna inför redovisningen imorn. Hoppas det nu går bra, är alltid lite nervös innan fast man vet det går bra!
Blev till o med gymmet fast jag var långt ifrån sugen...

nu ska jag äntligen slänga mig framför soffan å njuta ända tills larmet ringer imorgon halv 6!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0