usla dag

den här dagen har varit otroligt meningslös. Önska jag kunde spola tillbaka tiden till imorse och aldrig klivit upp ur min varma sköna säng när larmet pep 05.30. Men, det gjorde jag såklart eftersom vi skulle ha en föreläsning..

Min usla dag:
Skulle engentligen inte slutat förän 15, men fick reda på när vi kom att vi ändast skulle hålla på till 12. Ok, det var väl skönt. Men när vi sen även fick reda på att det hon stod å babbla om inte skulle komma på tentan började det kännas rätt meningslöst, även pga av att vi redan gått igenom detta i tidigare ämen.
Så jag smet lite innan vi sluta för att hinna med ett tåg, meeeen som jag missa med 4 minuter.GAH! Tågen går alltid tjugo i, men jag hade glömt att under den här veckan var det lite bussbyte så tåget gick redan fem i halv. Jag blev ARG och fick vänta tills nästa tåg som gick om 1 timme. Och mycket bättre blev det inte av att veta att vi skulle byta till buss mellan varberg å falkenberg. Om jag inte gått in i de där två skoaffärerna hade jag hunnit...!!!!!!!

Man kan väl hålla med om att det var en rätt usel och bortkastad dag?
Jag brukar inte klaga över att jag pendlar så långt, det är mitt eget val. Men vid sånna här tillfällen har jag all rätt att klaga!

Men nu är jag hemma å har tre lediga dagar att se fram emot =)

Imorgon ska ja följa med mamma, mormor å morfar till sommarstugan, det ska bli mysigt, var ett bra tag sen jag va där nu! 

Föresten, eftersom jag va så arg när jag vänta på tåget fick jag unna mig nått fint att köpa, hehe..Jag kunde inte låta bli:)

                 Så glittrig och fin!

Kan tyckas konstig att jag inte shoppar mer när jag är i storstan så ofta.
Men för det första behöver jag hålla i mina pengar och jag är inte den personen som tycker det är skoj att bara kolla och sedan inte när man hittar något.
Och för det andre pallar man knappt gå i affärer när man har så mkycket att bära på!

Men idag hitta jag två par fina skor jag ville ha plus en fin klänning.Men priserna var långt ifrån nådiga:(

Nej, nu får det vara nog...Ska iväg på core om en timme ju... Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0