Sssshoooping

Kan med glädje säga att jag har shoppat, äntligen hitta jag skor direkt, i första skoaffären till o med vilket inte händer ofta, och det råkade visst bli 2 par skor =) Var inte riktigt meningen jag skulle handla bägge på en gång, men vad ska man göra? Så där gick en slant.. Kan ju inte säga att jag har helt rent samvete för det, men jag behövde verkligen båda å de är perfekta.
Köpta på skorönne!

Ett par till vardags och även vid lite finare tillfällen!





Åh vad tjusiga, vad tycks?

Jag vet ja är student å inte borde ha råd med detta eftersom ja inte heller jobbat sen Augusti. Men jag har ju jobbat en hel del innan skolan å sparat. Kan ju ibland låta som att ja inte har många ören att leva på, men så är det inte. Jag behöver bara spara för att pengarna ska räcka ytterligare 2 år och jag oxå ska slippa ta något studielån.
Jag har varit lite lat emellanåt och kunnat jobba om jag velat, men jag har inte haft lust eller ork en enda gång. Det var med lättnad jag gick från Gille å jag behövde verkligen en paus därifrån och jag ångrar mig inte ett dugg! Ett års ledighet från jobbandet kan oxå behövas ibland!

Men nu är skolan snart slut å då ska det faktiskt bli skönt att få börja jobba lite igen!!

Schleden efter spinningen, men det var ett bra pass!

Ha en mysig kväll, det ska vi ha framför Tv:n...Linus var så snäll å körde hem till sina föräldrar utan mig å fixar utskriften, tack darling:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Skorna var lite annorlunda, men häftiga.

De e ju du som ska ha dem.

Varit o handlat känner mig lite sleten.

Blir nog inte så mycket mer gjort ikväll ska

göra middag. Ny potatis och levergryta, gott va?

Helg igen, ska ut med jobbet i morgon till Skälderviken

Ha de bra kram mamma

2008-05-29 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0