money money life is funny

Hallå ja!

Idag finns det inte mycket att uppdatera mer än att jag varit i skolan å haft föreläsning hela dagen.
Kom hem vid 4 snåret å slängde ihop ett par biffar. Ville ha det gjort innan Linus kom å innan träningen. jappjapp, det blir ännu en svettig dag:P Fick med mig älsk på både en springtur + gymmet därefter =)

jag måste ringa Gille på fredag, fick nämligen inget jobb v.29 på ica, så ska försöka sno till mig den veckan där..

varför måste så himla mycket handla om pengar? Man jobbar halva livet just för att tjäna en massa pengar. peeeengar, vad hade man gjort utan det? Just nu är det just vad som inte infinner sig i min plånbok..

Jag önskar att jag en vacker dag blir lika rik som fabror Joakim..Så det så!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Pengar är inte allt Lina

Hälsan och att du är lycklig är tio ggr

viktigare, eller hur.

Lev livet men du är ung.

Pappa och ja har just cyklat runt sjön.

Bra va, men lite svettig blev man

Puss och kram mamma

2008-05-14 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0