Ingen ro+skor?

Nej, jag pallar inte ligga där ute längre.. Alla dessa gräsänder.. Kan inte slappna av utan måste kolla bakom mig så där inte ligger någon hela tiden. De gör ju inget, men de är så himla närgångna..Trist man inte kan ligga ute för man är rädd för de otäcka fåglarna!

 uch för er!

Funderar på om jag ska gå i stan en runda? Hinns det med tro? Känner att jag ändå inte pallar plugga mer för har gjort det större delen av dagen. Jag e så tramsig, jag måste verkligen plugga först innan jag gör något annat, helst några timmar var dag annars får jag dåligt samvete.. Sen är det skönt att börja dagen med det, så man kan göra något annat sen!

Är verkligen i behov av ett eller två par skor.. Vill ha ett par lite finare sen mer ett par till vardags, har dock ingen aning vad för några. Jag är absolut ingen "skoälskare" och tycker inte det är vidare kul heller utan köper oftast bara när jag behöver. Som nu då! För den delen lyckas jag få hål i alla mina skor..Se själv...

      

Har ytterligare två par vinterskor med hål i... Ja, så det behövs nya!

Resten av dagen:
stan en dryg timme
sen kanske plugg en halvtimme till:)
Spinning
Matlagning
Kanske hem till Linus föräldrar å skriva ut en sak. Tror inte vi kan skriva ut på over head papper här hemma nämligen!
Kolla på frusna män å greys

Stan nästa då, pallar inte sminka mig så slänger på ett par solglasögon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0