heat

hej hopp!

vilken värme det är alltså..Nu kan man verkligen konstatera att sommaren har kommit..Eller, egentligen är det inte sommar för än imorgon, för då är det juni:)

Kom nyss hem från da beach, har legat å pressat några timmar och har nog bränt mig lite här och var..Linus å grabbsen hoppa i plurret...Jag nöjde mig med att doppa fötterna. ;)



Blev även en runda inom ekeby möbelaffär å EM imorse..Vi har bestämt oss att köpa en ny soffa. Den här vi har nu gillar jag men den är för trång, vi ligger typ å fightas var kväll,hhaha.. Så det är nog klart vilken vi ska ha nu! Blir en som syrran å zeth och min bror har fast vår ska va brun, mkt tjusig:)

Ikv blir det party med girlsen..Laga lite mat å sen bär det faktiskt av till Båstad=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRMIS! men det e klart, har man smak och stil så har man!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-01 @ 10:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0