Dagen efter!

Is never fun!

Men igår däremot var betydligt roligare. Börja kvällen som jag skrev igår men en kall god öl. Glömde olyckligtvis mina allergitabletter hemma, så Ville fick skjutsa hem mig, så typiskt...Men var ju tvungen å ha dom.Annars blir det kli i ögonen å snorigt.

Grilla revben som blev mumsen...Sen slank den ena efter den andre drinken ner..
Ville hade fixat på dagen, så blev ett stort å fint majbål! Vi sjöng faktiskt till och med in våren..Haha, eller ja, jag kunde typ bara den första raden. Vintern rasar ut.....Sen då?
Tyckte alla var i högform, så det blev ju att man skutta runt på golvet en del,hehe..

Linus snälla pappa hämtade oss vid 2 halv 3... Så det blev för en gångs skull en bra valborg!



Blev min blå klänning ändå..Har för mig den rosa skjortan skulle vara lite längre,men skulle vatt tvungen att ha jeans då, å hur kul e det!?!

Tror faktiskt jag ska börja på ett litet arbete som ska vara inlämnat tills på måndag..Så jag slipper göra allt i helgen.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tjo
Ni ser lite luriga ut på bilderna,
hi hi hur kan de va? okej bara ni har kul.
För oss blev det lika sent. Hamnade hos tyskarna
allihoop, efter majbålet. Där det bjöds hejvilt.
Bakar nu kardemummabullar, ni är hjärtligt välkomna
att smaka.
Kram mamma

2008-05-01 @ 12:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0