Är det här något för mig?

Har funderat ett tag på om jag skulle skaffa blogg eller inte. Men nu blev det tydligen så:)
Kan vara rätt skönt att sätta sig ner ibland å bara skriva...
Har ingen aning hur ofta ja kommer skriva...Kommer antingen blir mycket, för när jag väl inte har nått å göra så sitter ja en del vid datan. Eller kommer det inte bli så mycket på grund av att ja inte har någon aning om vad jag ska skriva om,haha:)

meeeen, det lär ni märka.

Har för den delen ingen aning om hur man ändrar å fixar sin blogg.. Det verkar rörigt. Men det är säkert någon som kan hjälpa mig med det.. Jag vill ha en snygg blogg..

Ska väcka Linus om en halvtimme, så vi kan äta frukost å hänga upp tvätten..

So long!

Kommentarer
Postat av: Matte

Hej syster! Det här ska bli väldigt spännande att följa. Vi (läs Pyttan) var flitiga i början men sen bara dog det.
Ska hem till m&m idag och bokföra. Roligt? NOT! =)
Vi hörs!

Kram!

2008-03-29 @ 08:50:24
Postat av: Matte

m&p menar jag...

2008-03-29 @ 08:51:49
Postat av: Siz

Hej svej i lingonskogen!! det va ingen snygg bakgrund du fått till, du har ju redan marknadsfört din blogg.. haha..................................nä om man skulle ge sig ut på en tripp idag.

2008-03-29 @ 09:00:51
Postat av: Elina

Hej gumman!
Kul att du också har kommit in i blogg jungeln. Välkommen får man väl säga..
Vet en sida såhär utantill där man kan få lite hjälp.. designadinblogg.blogg.se
Där kan du ju kika in, jag har själv inte skaffat nån koll på hur man gör.
Puss o kram

2008-03-29 @ 10:57:31
URL: http://finaelina.blogg.se
Postat av: Angelica

Hejj Eve! Kul att du skaffat blogg den kommer man juh kika på ;) Hoppas allt e bra med dig och kolla gärna in min blogg med! hihi.. Kram Jelle :P

2008-03-29 @ 14:30:06
URL: http://angelicious.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0