So tired!

Orkar bara bidra med några rader..Kom hem från götet för en dryg halv timme sen, tåget var försenat, såklart när det är sista dagen, åh så frustrerande..

Sista tentan avklarad, nu hållar ja tummarna att det gick bra...

Dagen fortsatte med lunch på stan, riktigt smarrig sallad å sen stranden med my girls, kommer sakna er så! Lägger upp lite bilder imorgon, orkar verkligen inte nu.. Ska upp tidigt imorn, kvart i 5, bevare mig väl..Ska jobba på GILLE, Yipppppiiieee..Får blir två veckor där innan Ica, och visst, det står man väl ut med:)

Nu ska jag slänga mig rak lång på soffan, ta några klunkar soda water, äta en eller två clementiner och kolla på Greys Anatomy!

Hejdå å godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annette

Du är så söt evelina. Skriver så gulliga grejer!!! (Bevare mig väl) :P Du har sett till att jag haft ett leende på läpparna hela det här året!! Du är grym gumman! Ha en toppen sommar så ses vi om några veckor om jag inte lyckas se till att gänget går på grund på väg ner till er:P KRAMAR

2008-06-04 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0