En mörk dag!

Vakna imorse å kände inte för någonting, orka inte gå upp å veta att man har en lång vecka framför sig..Ville bara ligga kvar i sängen, helst hela dagen.. Hur mkt jag än inte ville var jag tvungen att gå upp, och nu sitter jag här, ska gå till jobbet om en timme..Slutar vid kvart över nio..Idag är en dag då jag helst sluppit att vakna, uch uch uch!!!!!



Trots allt har jag ändå fått gjort en del..Efter frukosten cykla jag till gymmet, körde på en dryg timme, med lite cykling i slutet.. Tog en dusch å hämta mitt nybeställda pass på polisstationen.. Sortera sedan tvätten å byta lakan..Diska å fixa lite mat till jobbet ikv.. Nu ska jag bara äta å slänga på lite smink..Får hoppas alla kunder är trevliga idag å inga problem uppstår, det hade gjort min dag lite enklare!

Har oxå lock för mitt vänstra öra, hör typ ingenting..Var väl efter badet igår..

Hade egentligen tänkt klaga över en sak till, men det tar jag imorgon!!!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0