Toppen helg!

Hej å hå!

Känner mig hyfsat utvilad.. Satt larmet på 8, var döds trött trots ja sovit i 10 timmar, men piggna till efter jag kommit upp å sen sprungit..Börjar jobba vid 10, ska strax iväg alltså, ett lagom pass idag, slutar vid 18..

Min helg har varit toppen. Var otroligt kul att träffa Annette å co. Och vi hade såååå kul på ekebo=) En kväll att minnas!



Tack för en super rolig kväll!

Igår lira vi lite minigolf med syrran, zeth, bror å Mirabell å grilla lite..

Nä, vad bråttom jag har nu.. Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Måndag o lite sleten efter marknaden. Lördagen var

väldigt varmt inte så mycket folk. Men sön. blev

bättre lagom varmt. Ska ju iväg imorgon till Hästveda.

Jaha de var ju kul att ni hade kul med Göteborgarna.

Vi kan väl höras ikväll.



Kram mamma

2008-07-07 @ 11:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0