Tokläser

Är helt uppslukad av denna bok  Har läst den en gång innan, men var ett bra tag sen nu. Det är en av de bästa å hemskaste böcker jag läst! Man måste bara ha läst den!!!

Har legat och läst i solen nu i två timmar, åhh, det är ju riktigt varmt igen, härliga sommar.. Sitter i mina träningskläder å var på väg till gymmet, men helt plötsligt ändra jag mig.. Är inte alls sugen, så får bli en springtur på 5 km ist, det får duga...

Har fortfarande lock i mitt vänstra öra, blir galen!
Föresten, min chef ringde nyss, fick 2 extra timmars jobb på fredag iaf och sen var där jobb på söndag, men kan ju inte då, typiskt.. Sen kan det hända att det blir jobb på torsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0