o aj aj aj

Min bak, cyklat till å från valhall, dryga 1 mil..Min sadel är hård, måste inskaffa en ny + nya däck..Sitter här mätt och belåten efter en god miniplanka med ett glas cola zero..Var väl tänkt hbg idag igen, men för mig är det ingen höjdare att bara ränna runder i stan, vill parta å sen gå in å dansa på nått kul ställe....Känns som bara fler å fler tröttnarpå att gå ut å nöjer sig med en cider vid en bar..Men jag gör inte det, när jag går ut vill jag dansa..Så det så!

Ja just det, jag å darlingen har ju bokat en resa nu..Fick nöja oss med en ynka vecka, gick verkligen inte att få tag i två den datumen vi kunde.. En härlig vecka på cypern den 15 augusti, då ska det njutas!

 Vårt hotell :)

En film å lite choklad nu..Börjar jobba vid 8 imorgon till 14.30.. Ska hinna med en runda på stranden då med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0