Barnpassning!

åh, vilken mysdag det varit..Har kännts som man vatt ledig flera dagar.. Har pysslat med mkt från att vi vakna..Träna ett pass på morgonen, åkte sedan till väla å peka ut ytterligare några presenter ja önksa mig, :) Bl.a. en fin fin kjol på Gina.. Äger knappt några kjolar så är verkligen i behov, hoppas ja får=)

Sen kom bror min å släppte av Mirabell här..Så har passat henne hela dagen nu..De skulle på Mamma Mia i Göteborg så hon ligger i sin resesäng brevid vår å sussar sött nu =) Första gången hon sover borta..Men guud vilken snäll liten flicka..Hon har klarat hela dagen utan att knappt nämna mamma eller pappa..Hon trivs hos faster! Det känns nu att man busat å stojat hela dagen..Som hon for runder på hembygdsparken bland alla rutchekaner..

 Gottis med mat



 Helt mystokig i vår matta:)



 Vällingen uppdrucken

 Nu är hon trött efter en heldag med bus!

Då får vi se när tösabiten vaknar imorgon..Mysigt att vakna med en liten flicka brevid sig, inte var dag det!

Har fått vår soffa nu, äntligen säger jag bara... Linus ska hämta den imorgon, så förmodligen har han satt ihop den tills jag slutat jobba, ni får se en bild då!

Nighty nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0