Julshop

go middag!

Vilken härlig sovmorgon det blev idag..Vakna inte föräns vid 10 och kände mig då riktigt utvilad efter 11 timmars sömn.
Käka lite frukost å begav mig sedan till gymmet..Var riktigt skönt kan jag erkänna. Har inte tränat på 2 veckor nu pga förkylning..Men nu drar vi igång igen, gött..

Mina planer var att ta det hyfsat lugnt på lördagen, Tina å Tessan hade luciafest.. Men helt plötsligt blev man bjuden på snapsar hit & dit, och det säger man ju inte nej till:) Det sluta med stan för att sedan smita in gratis på bahnhof,haha..men jag hade iaf skit roligt..

Lite lunch så småningom, kanske slänga ihop en omelett? Röja undan lite nu sen runt 3 när Emma kommer hem från jobbet ska vi åka till väla för att handla julklappar..Har inte handlat en enda och känner mig en aningens stressad..Jag tycker det är kul att jul shoppa, när man är ute i god tid.. Sen har jag inte den blekaste aning vad Linus ska få?

Hej hopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0