Träningssnack!

Körde på crosstrainern i 10 minuter idag och det var döjobbigt, tog ut mig totalt! Man märker att konditionen försämras på bara 2 veckor! Har läst i I Form att crosstrainern är den maskin man förbränner mest kalorier på och den är dessutom bra för kroppen, och det känns, svettas som en gnu..

image64 + image67 idag...Kör hårt!

Appro på I Form hoppade jag på ett studenterbjudande för ett bra tag sen, där man fick tre nummer +  en pulsklocka för endast 99 kr (tror jag det var) Nu väntar jag bara på att pulsklockan ska komma, ska bli kul och se om den funkar något vidare..Får hoppas den kommit till vårruset, vilket är den 7 maj, snart alltså.

image66

Känns som våren har hoppats över och det blivit sommar direkt, iaf dessa 2 dagar..Har ju varit helt underbart varmt och skönt, passa på att njut så länge det varar..Tur man inte åker tåg i 4 timmar om dagen då, erhmm!!!!

Vi gjorde en smarrig vårgryta idag, typ som kalops fast man hade kyckling ist..Nyttig och god!

Dagens avsnitt-->image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0