Tjöta

För att citera göteborgare.

Linus tjatar och gnäller att jag har alldeles för många jackor som hänger framme, men jag använder faktiskt alla.

image59

- En vanlig svart vinterjacka som jag alltid använder
- Rosa skidjacka jag har när det är riktigt kallt på morrnarna (ok, jag kan nog hänga undan den snart)
- Den vita vinterjackan jag har till och från träningen
- En jacka jag har när jag är ute och går och så, "vindskyddsjacka" typ
- Min snygga skinnjacka som jag har vid lite finare tillfällen och som jag snart kan börja använda i skolan, det är ju så kallt på morgonen

Se, jag använder verkligen alla=)

Promenixen var skön, men blev inte så lång..Stanna till och fikade på espresso house..De har fått en liten uteservering nu oxå, så det var skönt..Men fy vilken äcklig macka jag beställde, med getost..Inte alls min smak..Och nådiga priser har de inte, tur man har en underbart snäll pojkvän,hihi!



Nu ska vi göra tacos, god bakismat och lätt att göra..

För nyttigare allternativ, som vi brukar göra:
*Köp fullkorns tortilla bröd
* Välj nötfärs
* Mini fraiché och rör i lite örtsalt och pressad vitlök

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0