Mycket vårsnack var det här!

Har varit i skolan och haft labb inom biokemi, det är verkligen så tråkigt..Känns bara som ämnet är ivägen, har mkt annat mer viktigare för oss, blää för det..

Vilken härlig vårdag det var igår, iallafall när solen var framme. Plugga hela förmiddag å en bit in på eftermiddagen vilket kändes väldigt skönt.
Bestämmde oss sedan för att åka å hälsa på Mirabell med familj...Men först ville syrran svänga inom en hyfsat ny märkesaffär som låg mitt ute på landet, mellan munka och össjö. Pompir var namnet. Hrmm, skulle nog aldrig åkt dit, för det var inte bestämt jag skulle göra av med några pengar den dagen=) Men så blev det..Hitta en såå snygg handväska - esprit och en tjusig sjal (stavas det så?) Så här ser fynden ut--->

  och  

Väskan var på rea till och med vilket passar mig just nu. Ordinarie pris: 499 kr Mitt pris: 350 kr

Fin va?

Som sagt skulle vi ju åka till Mirabell å co. men det råka bli ett stopp till. Linus skulle käka och vi andra var ju bara tvungna att ta en goood kulglass, premiär för i år, mumsimums var det



Men till sist kom vi dit..Härligt å kunna vara ute med henne nu när det börjar bli fint väder..Måste vara så  mysigt. Har inte träffat henne på några veckor nu och man märker skillnad för var gång..Hon är ju sötare än socker, går runder och pratar sitt bebisspråk som man inte riktigt blir klok på..Men vad gör det när man e så go:)

image35

Sköld gener, eller vad ska man säg, hehe:P

på grund av detta nu härliga vårväder så kunde vi ju inte heller låta bli att grilla.. Invigde Jimmys balkong, han bor ju på 4:e våningen och har ingen över sig, men rykte nog lite väl.. Kotletter, potatissallad och sallad..Premiär på det oxå å mums mums mums..Vilka vårkänslor!

Ja mamsen, kycklingen blev god, så här gott såg det ut=)

 Tycker själv oxå det ser väldigt gott ut, mycket grönt...Håller på att försöka bli bättre på att äta grönsaker, som jag slarvat med sen jag flytta, man ska ju försöka få i sig frukt å grönt på 500 gram per dag. Om man inte äter så mkt grönsaker eller tycker det är jobbigt att tillaga kan man ist  försöka få i sig 5 frukter om dagen.. Men grova grönsaker är väldigt bra för kropp å knopp:)

Är fortfarande lite halvkrasslig, vill inte.. Jag vill TRÄNA, spec nu efter en helg fyllt med onyttigheter..Vill känna svettet rinna och kalorierna hoppa av mig, haha, om det varit så väl.

Guud vad långt detta inlägget blev, men jag kände att ja hade mkt å skriva och det var skönt att skriva av sig!

På tv ikv är det Anna Phil å American Idol som gäller.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0