Jobb över sommaren fixat,YES:)

Fick i förra veckan reda på att jag kanske skulle få jobbet på ICA supermarket här i Ängelholm. Visste inte hur jag skulle göra och har velat lite fram och tillbaka. Men idag när de ringde och ville ha mig tackade jag ja, å fyyyyy vad glad och lättad jag är över det just nu:) (en annan sak när ja väl börjar å det blir handling av det) Men vad sören, man måste ju börja någonstans.

Och äntligen ääääntligen är det med en stor lättnad i hjärtat jag kan medela att det är första sommaren på 6 år (tror jag) jag INTE ska jobba på GILLE... Ahhh, om jag visste i början att jag skulle vatt där så många år, skulle ja inte stått ut. Men man har ju lärt sig det ena och det andra, hur människor som är 40-50 år lägger sitt liv på att bete sig som 5 åringar och det enda de kan är att skrika å skälla..  JAG ÄR FRI frome the hell!!!!
image11

ICA S ( som vi kallar det, var nog matte å pyttan vi fick det ifrån) ligger bara två minuters gångväg från oss, och bara det är ju perfa.

Nyss vatt hurtiga å vatt på ett spinningspass. Det var en ny ledare, bra tryck å bra musik. I like:)


Nu blir det lite krubb, var lata idag å slängde in en fiskgratäng i ugnen.

Och du Annette gumman, jag kommer INTE klå dig på vårruset. Jag springer inte 2,5 km på 11 minuter:) Gym tränar inte kondition, man måste ju bygga muskler oxå=)

Varit i skolan hela dagen, ska dit imorgon oxå.

Ha en treeevlig kväll, för det ska ja ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snodde du den bilden av mig elloooooooooooor

2008-04-03 @ 11:38:20
Postat av: Elina

Vad skönt gumman! Grattis får man allt säga. Vad fint du fått på din sida. Duktig hon har varit.
Looking forward till lördag :)
puss o kram

2008-04-03 @ 12:17:10
URL: http://finaelina.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej gumman
Ja kom in i din blogg o har nu läst den.
De var ju fina bilder o fint upplagd.
Få se om det funkar nu när jag skickar den.
Kram mamma

2008-04-03 @ 15:43:36
Postat av: Elina

ja, visst var jag duktig :)
Men mitt egna rum ser ut som en katastrof. får ta itu med det också nu så småningom.
Jag försökte igår att byta bakgrundsfärg eller typ bakgrunds bild på min blogg, men hur mkt jag än försökte så gick det inte, men bytade ett teckensnitt iaf.. så nu är den lite mer personlig. hehe.
Har aldrig ätit på capris tror ja, vart i stan ligger den?
puss o kram

2008-04-03 @ 16:07:44
URL: http://finaelina.blogg.se
Postat av: Elina

jaja.. det är capris ju. Har bara ätit där me dej en gång. annars familjen o en gång me pappa.
Där e ju rätt gott.
Ska bli trevlig. har ni bokat bord?
Det är dennis som åkt, han gjorde det imorse. galen som han är. haha.
PUss

2008-04-03 @ 17:53:43
URL: http://finaelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0