GRÖNT OCH VITT - DET ÄR LAGET I HJÄRTAT MITT!!!!

"Vi har vunnit, kämpat rögle, RBK, RBK"

Ja, det är verkligen sant å helt jävla galet....Trodde inte mina ögon när först Leksand i förlängning gjorde 5-4 mot Malmö (vilket var behövligt, lr att det slutat lika) och rögle 25 sekunder kvar av matchen gjorde 2-1 mot Mora... Ytterligare 10-15 sekunder kvar av matchen gör rögle det avgörande 3-1..Matchen är avgjord å rögle är i ELITSERIEN. Helt helt sjukt å så roligt!

Checka in målen --> http://hd.se/webb-tv/2008/04/11/matchbilder-och-intervjuer-fraan/

image28

Var tyvär inte ute å såg matchen.. Men jag å bror såg den bra här hemma... Gick till Tress å beställde var sin öl, sen kom Älskling å Dan å efter det droppa det in fler å fler... Vilket tryck!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hade tänkt lägga ut en liten vidio från igårkväll, men hur gör man?? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Elina

hej hej gumman. håller på o lägga upp bilderna från helgen på facebook. har tagit bort de värsta bilderna..men skulle det vara någon som du tycker inte ska vara med, så skriv det i kommentar så tar jag bort den. puss o kram

2008-04-11 @ 12:44:13
URL: http://finaelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0