aj aj

Vakna i morse å hade skitont i halsen... jag som inte ville bli sjuk... Måste ju ligga i med träningen nu innan vårruset, annars kommer ja verkligen inte palla,GAAHH..

Måste vatt igår när ja sprang.Men hade ändå en tjock tröja+halsduk..Man kan ju inte springa i jacka direkt!?!!

jävla skit..Får hoppa löpningen idag, men tror jag kör styrketräning ändå.. Syrran å Zeth började träna på friskis igår och det är ju roligare att träna ihop...När jag å Linus kör, kör vi ju olika pass. Men sis har fått ett träningspass hon ska köra nu ett halvår av en gyminstruktör, så jag hade tänkt haka på det.
Du kör 4*8, alltså rätt tungt (ska knappt orka den sista själv) och två muskelgrupper åt gången+mage...Ska ge mer volym..Vill ha synliga muskler:) Men absooolut inte för mkt..Lagom e bäst!!!!



Nu ska jag pysa till Linda (min klasskompis) dags för ett nytt arbete, gud så flitig jag är.

Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej
De va ju inte bra, att du har fått
ont i halsen.
Pappa o jag tänkte titta in imorgon e.m.
om du nu inte ligger sjuk.
Krya på dej gumman
KrAM MAMMA

2008-04-08 @ 13:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0